Izradu dokumenata u situacijama koje se često ponavljaju možete pojednostaviti korištenjem "predložaka". Podatke koji se ponavljaju spremite u predloške i svaki novi dokument će ih "preuzeti". Na taj način ćete izbjeći višestruko unošenje podataka.
Ako želite koristiti već izrađenog dokumenta za izradu novih, možete to učiniti "kloniranjem". Detaljne upute za kloniranje proučite u Kloniranje i Spremi kao.
1. | Kliknite na karticu Predlošci u |
2. | Kliknite na Novi u ili pritisnite Ctrl+N. |
3. | Ispunite predložak sa željenim podacima i spremite ga klikom na Spremi na te dodijelite predlošku naziv. |
Za primjer su ispunjeni podaci označeni crveno.
Predložak ima identične elemente kao dokument. Novi dokument će "preuzeti" podatke spremljene u predlošku.
|
Kad imate više predložaka možete odrediti Default predložak koji će Vam služiti za izradu svih novih dokumenata (osim ako kod izrade dokumenata ne odaberete drugi).
• | Kliknite na kružić u stupcu Default kraj imena predloška kako biste odredili default predložak. |
Svaki novi dokument (iCtrl + N) će sadržavati podatke iz default predloška.
• | Ako za izradu novih dokumenata ne želite koristiti nijedan od predložaka maknite točkicu iz stupca Default. |
|
1. | Otvorite dokument koji želite spremiti kao predložak. |
2. | Kliknite na Spremi kao na . |
3. | U prozoru Spremi kao... kliknite na kružić pokraj Predložak, unesite ime predloška te kliknite Spremi. |
Spremljeni predložak ćete pronaći u kartici Predlošci u .
|
Vidi također:
Kloniranje i Spremi kao