Ako u priručniku ne pronađete odgovor na svoje pitanje ili rješenje eventualnog problema, obratite nam se:
Tel: 01/4550-810
Email: nova@nova.hr
Ako je potrebno, prije kontaktiranja podrške otvorite aplikaciju za daljinski pristup i podršku (TeamViewer).
Daljinsko povezivanje putem TeamViewer aplikacije
|
Kad postoji problem u dokumentima koji djelatnici Nove ICT treba analizirati, poželjno je, a često i nužno, da pošaljete Servisni email kako bi se otklonio problem. Slanjem Servisnog emaila šalje se kompletna deklaracija u ECO formatu i na taj način se omogućava detaljna analiza dokumenata i ispravak problema.
Ako ste se dogovorili sa članom Helpdesk tima da ćete poslati Servisni mail na njegovu email adresu, upišite njegovu email adresu u polje primatelja emaila i kliknite na Pošalji (Send). Ako šaljete servisni mail bez prethodnog dogovora sa članom Helpdesk tima, napišite kratak opis problema. |
Vidi također: