Ako u priručniku ne pronađete odgovor na svoje pitanje ili rješenje eventualnog problema, obratite nam se:

Tel: 01/4550-810

Email: nova@nova.hr

Ako je potrebno, prije kontaktiranja podrške otvorite aplikaciju za daljinski pristup i podršku (TeamViewer).

tog_minusDaljinsko povezivanje putem TeamViewer aplikacije

1.Na Alatna traka - Osnovna pritisnite ikonu Teamviewer TeamViewer.

Teamviewer_Okvir

2.Nakon što se otvori TeamViewer, članu Helpdesk tima pročitajte ID (Your ID) i lozinku (Password) kako bi se mogao povezati s Vašim računalom.
Otvori/ZatvoriServisni email

Kad postoji problem u dokumentima koji djelatnici Nove ICT treba analizirati, poželjno je, a često i nužno, da pošaljete Servisni email kako bi se otklonio problem. Slanjem Servisnog emaila šalje se kompletna deklaracija u ECO formatu i na taj način se omogućava detaljna analiza dokumenata i ispravak problema.

1.Odaberite dokument unutar eKošuljice ili Preglednika dokumenata.
2.Odaberite opciju Email > Servisni email u izborniku koji otvarate desnim-klikom na dokument.

Servisni_mail_desni_klik

3."Po defaultu" je unesena email adresa nova@nova.hr.

Servisni_email

Ako ste se dogovorili sa članom Helpdesk tima da ćete poslati Servisni mail na njegovu email adresu, upišite njegovu email adresu u polje primatelja emaila i kliknite na Pošalji (Send).

Ako šaljete servisni mail bez prethodnog dogovora sa članom Helpdesk tima, napišite kratak opis problema.

Vidi također:

Slanje dokumenta emailom