Kroz sučelje WEB servisa eCarinskiOtpremnik evidentira zaduženja i razduženja. Pri puštanju robe u provoz aktivira se funkcija automatskog zaduženja, a kod primitka IE poruke o završetku provoza aktivira se automatsko razduženje.

egarancijaShema

U pregledniku dokumenata, eCarinskiOtpremnik prikazuje stupac eGarancije, koji prikazuje status predmeta u ovisnosti o zaduženju/razduženju/evidenciji. Stupac je označen s oznakom "!" kao što je prikazano na slici.

Statusi dokumenata u ovisnosti o podnošenju u sustav eGarancije

Statusi dokumenata u ovisnosti o podnošenju u sustav eGarancije

Tablica prikazuje vrste statusa i kratko objašnjenje.

Ikona

Vrsta

Objašnjenje

red_minus

Zaduženo

Dokument je zadužen u evidenciji eGarancije. Iznos obračunatog duga oduzet je od referentnog iznosa jamstva. Ova se ikona prikazuje nakon primitka poruke IE029 puštanje robe u provoz i evidentiranja u sustav eGarancije.

check2

Razduženo

Dokument je razdužen iz evidencije. Ova se ikona prikazuje kada je deklaracija zaprimila poruku IE045 obavijest o razduženju i ta je informacija prosljeđena eGaranciji.

warning

Dokument nije evidentiran u sustavu

Dokument je dobio poruku IE029 ili IE045 ali izmjena nije evidentirana u sustavu eGarancije npr. zbog greške u komunikaciji ili neispravnog korisničkog imena ili lozinke.

U podnožju aplikacije, nalazi se podatak o stanju garancije/ja i zadnjem datumu i vremenu provjere.

Stanje garancije u podnožju

Stanje garancije u podnožju

tog_minusZaduženje jamstva

Iako će aplikacija automatski nakon preuzimanja poruke IE029 korisniku dati mogućnost zaduženja u sustavu eGarancije (više informacija u Postupak na otpremi), aplikacija omogućava naknadno zaduženje jamstva u sustavu eGarancije. Da bismo naknadno evidentirali JCD u sustavu eGarancije potrebno je:

1.Na Alatna traka - Business > Podnesi > Prijavi dokument u eGaranciju;
Ikona dokumenta koji nije zaveden u sustavu i naknadno podnošenje

Ikona dokumenta koji nije zaveden u sustavu i naknadno podnošenje

2.Program će otvoriti dialoški okvir eGarancija Zaduženje i razduženje, u kojem će prikazati informaciju o uspješnom zaduženju jamstva u servisu praćenja;
Poruka o uspješnoj prijavi

Poruka o uspješnoj prijavi

3.Po uspješnom zaduženju, aplikacija mijenja ikonu zaduženja eGarancije.
Dokument je zadužen

Dokument je zadužen

tog_minusRazduženje jamstva

Aplikacija po primitku poruke IE045 korisniku daje mogućnost automatskog razduženja u sustavu eGarancije (više informacija u Postupak na odredištu), aplikacija omogućava naknadno zaduženje jamstva u sustavu eGarancije. Da bismo naknadno evidentirali JCD u sustavu eGarancije potrebno je:

1.na Alatna traka-Business > Podnesi > Prijavi dokument u eGaranciju;
Dokument nije razdužen a zaprimio je IE045 poruku

Dokument nije razdužen a zaprimio je IE045 poruku

2.Program će otvoriti dialoški okvir eGarancija Zaduženje i razduženje, u kojem će prikazati informaciju o uspješnom razduženju jamstva u servisu praćenja;
Poruka o uspješnom razduženju

Poruka o uspješnom razduženju

3.Po uspješnom razduženju, aplikacija mijenja ikonu razduženja eGarancije.
Dokument je razdužen

Dokument je razdužen

tog_minusVišestruka prijava

Aplikacija nudi mogućnost podnošenja više dokumenata u servis praćenja zaduženja/razduženja. Ova funkcionalnost dobrodošla je u situacijama kada se želi ubrzati podnošenje više od jednog dokumenta u sustav.

Da bi smo zadužili ili razdužili više dokumenata potrebno je selektirati više dokumenata na jedan od sljedećih načina

1.Lijevom tipkom miša odabrati dokument.
2.Pritisnemo tipku CTRL i držimo je pritisutom  na tipkovnici.
3.Selektiramo željene dokumente.
4.Pustimo tipku CTRL.

ili

Ukoliko želimo odabrati dokumente u nizu

1.Lijevom tipkom miša odabrati prvi  dokument  u nizu.
2.Pritisnemo tipku CTRL i držimo je pritisutom.
3.Odaberemo zadnji dokument niza. Program će sam selektirati dokumente između prvog i zadnjeg odabranog dokumenta
Višestruko selektirani dokumenti

Višestruko selektirani dokumenti i podnošenje u sustav eGarancije

1.Na Alatnoj traci-Business > Podnesi > Prijavi dokument u eGaranciju.
2.Program će otvoriti dialoški okvir eGarancija - Zaduženje i razduženje, u kojem će prikazati informaciju o uspješnom zaduženju/razduženju jamstva u servisu praćenja;
Višestruko podneseni dokumenti

Informacija o uspješnom zaduženju u servisu eGarancije

3.Po uspješnom podnošenju, aplikacija mijenja ikonu zaduženje/razduženja.
tog_minusUnos i izmjena korisničkog imena i lozinke

Kako bi izmjenili ili unjeli korisničko ime i/ili lozinku web servisa eGarancije potrebno je:

1.Kliknite na Alatna traka-Osnovna > Postavke > Postavke programa.

eGarancijaPostavkeprograma

2.Program će otvoriti dialoški okvir postavki aplikacije. Kliknite na Prijavljivanje.
3.U odabiru korisnika, ukoliko to nije, odaberite Ime i prezime za koje želite promjeniti postavke prijave u servis eGarancije.
4.U odjeljku eGarancija Web aplikacija - Nova ICT upišite korisničko ime i lozinku koju vam je dodjelio vaš administrator ili djelatnici tvrtke Nova ICT d.o.o.

eGarancijaPostavkeprogramaPrijava

5.Pritisnite na tipku Izlaz.
6.Program će otvoriti dialoški okvir s upitom želite li spremiti promjene. Pritisnite Spremi. Ukoliko ne želite spremiti promjene pritisnite tipku Ne.