Ako jamstvo nije valjano, tj. nisu uneseni ispravni podaci ili visina mogućeg duga nadilazi raspoloživi referentni iznos jamstva, carinski sustav će odbiti deklaraciju slanjem poruke Neispravno jamstvo (IE055).

Zahtjev za izmjenom garancije (IE013G) s navedenim ispravnim jamstvom možete poslati u roku od 30 minuta.

Ako ga ne pošaljete, nakon isteka navedenog vremena, carinski sustav će poništiti deklaraciju i poslati Vam poruku Odbijanje puštanja u provoz (IE051).

Neispravno jamstvo (IE055)

neispravno_jamstvo_ie055_zoom75

Otvori/zatvoriSlanje zahtjeva za izmjenu garancije (IE013)
1.Otvorite deklaraciju i unesite ispravne podatke o jamstvu.
2.Spremite deklaraciju i izađite iz nje.
3.Kliknite na opciju IE013G Zahtjev za izmjenom garancije u Alatna traka - Business > Podnesi.

Neispravno_jamstvo_IE013G_izbornik

Ako carinski sustav utvrdi da je zahtjev za izmjenu formalno ispravan, automatski će Vam poslati poruku Prihvaćanje izmjene deklaracije (IE004). Nakon toga se ponovo provjeravaju podaci o jamstvu u jamstvenom sustavu. Ako su u redu, nećete dobiti nikakvu poruku u sljedećih 10 minuta te možete nastaviti s otpremanjem robe.

Ako podaci o jamstvu nisu u redu, ponovo ćete dobiti poruku Neispravno jamstvo (IE055). U tom slučaju, kontaktirajte podršku Carinske uprave i provjerite zašto carinski sustav odbija garanciju.

Ako carinski sustav ne prihvati zahtjev za izmjenu jer je formalno neispravan, poslat će Vam poruku Odbijanje izmjene deklaracije (IE005). U tom bi slučaju najbrži način za rješavanje problema bio da izradite novu deklaraciju s istim podacima te ju podnesete u carinski sustav. To možete napraviti kloniranjem deklaracije.

Otvori/zatvoriOdbijanje puštanja u provoz (IE051)

Ako ne uspijete izmijeniti garanciju, deklaracija će biti poništena, a carinski sustav će Vam poslati Odbijanje puštanja u provoz (IE051).

neispravno_jamstvo_ie051_zoom75

Vidi također:

Popunjavanje NCTS deklaracije