Našim korisnicima na raspolaganju su članovi Helpdeska.
Članovi našeg Helpdesk tima jednako kompetentno će vam pomoći u svim aspektima aplikacije, kao i u pitanjima vezanim uz detalje kompleksnih carinskih procedura.
Rješavanje problema koji su nastali kao posljedica lošeg funkcioniranja nekog drugog softvera, operativnog sustava Windows, ili dijela hardvera nije uključeno u cijenu redovitog održavanja aplikacije i naplaćuje se odvojeno prema započetom satu rada.
Kako bi mogli pružiti brzu i učinkovitu podršku, uobičajeno se spajamo na korisnikovo računalo programom za udaljenu kontrolu. Pri tome korisnik pokreće tankog TeamViewer klijenta i na taj način dozvoljava spajanje u svoj sustav.
Kada nema smetnji pri pokretanju Brixa, TeamViewer je moguće pokrenuti iz osnovne trake s alatima unutar programa
Ako je pokretanje programa otežano, TeamViewer pokreće se s ovih stranica.
Ovisno o postavkama WEB preglednika, pri preuzimanju TeamViewera moguće su različite korisničke situacije.
WEB preglednik će najčešće postaviti pitanje da li da datoteku spremi ili pokrene (Save ili Run). Pri odabiru opcije spremanja, TeamViewer se pokreće ručno po preuzimanju, dok se kod odabira druge opcije TeamViewer pokreće automatski po preuzimanju.
Brix se instalira na pojedina računala po licenčnom modelu.
Windows SQL baza podataka, koju koristi Brix, smješta se na server baze podataka.
Hoće li se baza nalaziti u oblaku (Cloud) kod nekog od pružatelja ovakve vrste usluge ili na opremi korisnika odluka je koju donosi kupac na osnovu vlastite procjene.
Izbor lokacije servera na koji će se korisniku instalirati SQL baza podataka ovisi o više elementa: cijeni, funkcionalnosti, integraciji i mogućnosti prilagodbe prostornoj organizaciji i politici tvrtke.
Naravno, postoje i jednostavni slučajevi kad takvih dilema nema - u slučaju malih tvrtki sa ukupno jednim ili dva korisnika na jednoj lokaciji. U takvom slučaju server za bazu podataka može biti i jedno od računala na kojem instalirana aplikacija.
Ako je riječ o tome da tvrtka nema vlastite IT stručnjake koji su zaduženi za brigu o infrastrukturi, logičan izbor može biti instalacija baze u oblaku (Cloud). U tom slučaju niža je i početna investicija koja isključuje potrebu za nabavkom servera, licenci operativnog sustava Windows Server i instalaciju mrežne infrastrukture u prostoru korisnika.
To isto tako isključuje brigu o neprekidnosti napajanja el. energijom, stalnom vezom prema Internetu, vatrozidom (firewall) fizičkom zaštitom, backupom.
U slučaju ovakvog izbora, bilo koji korisnik aplikacije spaja se na bazu na identičan način: za pristup cloud serveru potrebna je obična internet veza.
Tvrtke koji imaju vlastite IT stručnjake, izgrađenu infrastrukturu na vlastitoj lokaciji i potrebu za integracijom sa postojećim ERP rješenjima mogu preferirati model u kojem je baza podataka smještena u vlastitom prostoru na vlastitom serveru (On-Premise) u lokalnoj mreži.
Ovaj model zadovoljava tehnološke zahtjeve sve dok tvrtka posluje unutar jednog poslovnog prostora i dok svi korisnici serveru pristupaju putem lokalne mreže.
Kada potrebe uključuju i dodatnu poslovnicu, potrebno je procijeniti da li će kapaciteti biti dostatni i hoće li opravdati ukupnu cijenu koštanja.
Nova ICT je partner sa vodećim domaćim pružateljima Cloud usluge, tvrtkama Megatrend i T-Com.
Upoznati sa svim oblicima Cloud usluga naši će vam stručnjaci za aplikativnu podršku pomoći da za vaš slučaj napravite procjenu isplativosti stavljanja baze podataka u oblak u odnosu na instalaciju na vlastitoj opremi.
Zahvaljujući bogatom višegodišnjem iskustvu stečenom na razvoju aplikacija za carinsko posredovanje članovi našeg Helpdesk tima uz pomoć vanjskih stručnjaka u proteklom razdoblju su održali više desetaka jednodnevnih i dvodnevnih radionica s temama:
Nova ICT radionice održava u malim skupinama od po 15 polaznika. Radionice se sastoje od teoretskog i praktičnog dijela.
U teoretskom dijelu polaznici se upoznaju sa svim zakonskim i provedbenim detaljima nekog od postupaka.
Za praktični dio svaki polaznik radionice na raspolaganju ima radno mjesto za računalom. U simuliranim uvjetima polaznici razmjenjuju elektroničke dokumente prema različitim poslovnim scenarijima pojedinog postupka.
Održavanjem ovakvih radionica brojnim smo carinskim otpremnicima olakšali ulazak u svijet eCarine i EU prakse.