Brix u pravilnim vremenskim intervalima (svakih 1 sat) proziva "Update & Upgrade servis" s upitom za novitetima. Servis isporučuje:
Operacija prozivanja servisa odvija se u pozadini, za vrijeme dok korisnik koristi aplikaciju. Korisnik trenutno dobiva informaciju o tome da su se dogodile promjene.
O sadržaju preuzetih promjena korisnik se klikom može informirati u svakom trenutku.
Ovaj servis na zahtjev korisnika (aplikacije) isporučuje podatke iz Taric baze podataka. Uz minimalne zahtjeve iz upita - tarifnu oznaku i zemlju podrijetla, Taric servis će vratiti slijedeće podatke:
Odgovor sadrži sve podatke na osnovu kojih je moguće napraviti izračun uvoznih davanja.
Odgovor sadrži i oznake svih zahtijevanih priloženih dokumenata i certifikata.
Servis je dnevno usklađen (ažuriran) sa EU Taric bazom podataka za tarifne mjere, kao i sa HR Taric podacima koji vrijede samo za HR korisnike.
U NCTS provoznom postupku propisi glavnom obvezniku određuju obvezu vođenja evidencije zaduženja bankovnog jamstva.
eGaranciju čine WEB aplikacija i WEB servis čija je glavna funkcionalnost centralno evidentiranje zaduženja jamstva po svakom pojedinom provoznom postupku.
Kroz sučelje WEB servisa Brix evidentira zaduženja i razduženja. Pri puštanju robe u provoz aktivira se funkcija automatskog zaduženja, a kod primitka IE poruke o završetku provoza aktivira se automatsko razduženje.
Brix ažurira informaciju o stanju bankovnog jamstva prilikom svakog zaduženja, promjene ili razduženja.
WEB aplikacija namijenjena je korisnicima koji ne koriste Brix, a u prirodi posla im je da prate stanje zaduženja jamstva. WEB aplikacija ima slijedeće funkcionalnosti: