• Proizvodi 
    • Brix
    • Brix - Carinski
    • Brix - Sigurnosni
    • Brix - Lučki
    • Brix - Ovlašteni
    • Brix - Intrastat
    • Brix - EMCS
    • Brix - Fakturni
  • Servisi
  • Podrška
  • Priručnik
  • Korisnici
  • Tvrtka
  • ZAPOSLENJA
  •  

Servisi

  • Update & upgrade servis
  • Taric Data servis
  • eGarancija

Prozivanje


Brix u pravilnim vremenskim intervalima (svakih 1 sat) proziva "Update & Upgrade servis" s upitom za novitetima. Servis isporučuje:

  • nove verzije aplikacije,
  • CN deklarabilne brojeve s opisima i dodatnim mjernim jedinicama, carinarnice, itd.,
  • EU & nacionalne tečajne liste, popise certifikata, licenci i dokumenata,
  • referentne podatke (codelist),
  • pravila i uvjete koji čine poslovnu logiku aplikacije,
  • poruke rezultata provjere ispravnosti dokumenata,
  • EU i nacionalne obrasce i predloške upravnih dokumenata.

 

Dostava novih podataka


Operacija prozivanja servisa odvija se u pozadini, za vrijeme dok korisnik koristi aplikaciju. Korisnik trenutno dobiva informaciju o tome da su se dogodile promjene.

O sadržaju preuzetih promjena korisnik se klikom može informirati u svakom trenutku.

 

 

 

 

Taric Data servis


Ovaj servis na zahtjev korisnika (aplikacije) isporučuje podatke iz Taric baze podataka. Uz minimalne zahtjeve iz upita - tarifnu oznaku i zemlju podrijetla, Taric servis će vratiti slijedeće podatke:

  • vrstu tarifne mjere,
  • dodatne oznake,
  • davanja,
  • uvjete,
  • fusnote,
  • oznake i poveznice na provedbeni propis,
  • broj kvote.

Odgovor sadrži sve podatke na osnovu kojih je moguće napraviti izračun uvoznih davanja.

Odgovor sadrži i oznake svih zahtijevanih priloženih dokumenata i certifikata.

 

Usklađenost podataka


Servis je dnevno usklađen (ažuriran) sa EU Taric bazom podataka za tarifne mjere, kao i sa HR Taric podacima koji vrijede samo za HR korisnike.

 

 

Evidencija


U NCTS provoznom postupku propisi glavnom obvezniku određuju obvezu vođenja evidencije zaduženja bankovnog jamstva.

eGaranciju čine WEB aplikacija i WEB servis čija je glavna funkcionalnost centralno evidentiranje zaduženja jamstva po svakom pojedinom provoznom postupku.


WEB servis


Kroz sučelje WEB servisa Brix evidentira zaduženja i razduženja. Pri puštanju robe u provoz aktivira se funkcija automatskog zaduženja, a kod primitka IE poruke o završetku provoza aktivira se automatsko razduženje.

Brix ažurira informaciju o stanju bankovnog jamstva prilikom svakog zaduženja, promjene ili razduženja.

 

WEB aplikacija


WEB aplikacija namijenjena je korisnicima koji ne koriste Brix, a u prirodi posla im je da prate stanje zaduženja jamstva. WEB aplikacija ima slijedeće funkcionalnosti:

    • ručni unos zaduženja i razduženja,
    • izradu izvještaja,
    • ažuriranje podataka o korisnicima aplikacije.

     

    eGarancija

    DaaS

    'Update & upgrade servis' i 'Taric Data servis' su cloud DaaS servisi. Točnost i ažurnosti podataka koje korisnik dobiva sa ovih servisa osigurava usklađenost sa promjenom propisa.

    (DaaS je naziv za aplikativne servise koji korisniku podatke isporučuju na zahtjev.)

    Brzi prijenos informacija

    Nova ICT razvila je vlastitu softversku komponentu za optimirani prijenos podataka između klijenata i udaljenih SQL servera, kojom se prijenos podataka ubrzava do deset puta.

    Pri pokretanju aplikacije čitave setove podataka učitavamo u memoriju, a podatke primljene sa on-line servisa čuvamo za ponovnu upotrebu tijekom jedne radne seanse. To rezultira brzim radom  aplikacije zbog smanjene potrebe za neprestanim čitanjem s tvrdog diska ili preuzimanjem iz Clouda.

     

    Footer (hr-HR)

     
    • Naslovnica
    • Proizvodi
    • Servisi
    • Podrška
    • Korisnici
    • Tvrtka
    •  
    •  
    • Politika privatnosti
    • Uvjeti korištenja
    •  
    • eGarancija
    •  
    •  
    • Daljinski pristup i podrška putem interneta korištenjem softvera TeamViewer HelpDesk asistencija

       

    •  
    Copyright ©2025 softver za carinsko poslovanje Nova ICT .